الأربعاء، 31 مايو 2023

♕ مخسرتهوش ♕ بقلم الشاعر : ايمن شتا

 مخسرتهوش

بالعكس انا بكسب نفسي ودنيتي

ومبسألوش

ازاي يسبني اقاسي بعده في وحدتي

....

حتى الكلام عنه انتهي

مبقتش بسأل عنه ليه

لو في حقيقة عرفتها

انا كنت ليه لعبة في ايديه

...

خلصت خلاص بنا الطرق

وبقينا عكس الاتجاه

لو حتى موتى بعدها

مبقتش انا عايزة الحياة

....

ومبسألوش،

ازاي يسبني اقاسي بعده في وحدتي

مخسرتهوش

بالعكس انا بكسب نفسي ودنيتي

....

كبرياء الحب عندي

أغلى عندي م الحياة

طب ليه اسيب الجرح يكبر

وكل جرح نهايته اه

....

كنت ليه فرحة حياته

بس عمري ما عشتها

كنت اداوي الجرح واصبر

ليه يخوني بعدها

....

خلصت خلاص بنا الطرق

بقى كل واحد في اتجاه

لو حتى موتى بعدها

مبقتش انا عايزة الحياة

مخسرتهوش

بالعكس انا بكسب نفسي ودنيتي

ومبسالوش

ازاي يسبني اقاسي بعده في وحدتي

....

كبرياء الحب عندي

عندي اغلى م الحياة

طب ليه اسيب الجرح يكبر

وكل جرح نهايته اه

مخسرتهوش

....

ايمن شتا




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

♕ حياة غريبة ♕ بقلم الشاعر : الحسن نميلي

 حياة غريبة دخلت سوقا كثر فيه الهرج والمرج فالعتاب  أناس لا حول ولا قوة لهم يعيشون العذاب  مات الضمير لما زرعوا الفتنة بين الاحباب  صار الأخ...